Eerste verslag! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Eerste verslag! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Eerste verslag!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

14 Februari 2016 | Nederland, Kampen

Dag Allemaal,

Hierbij mijn eerste verslag van de eerste dag! Helaas heb ik wel internet verbinding met mij telefoon, maar niet op mijn tablet waar ik dit verslag op heb getypt. Gelukkig kan ik er wel een foto van maken en kan het zo geplaatst worden. Vandaag weer vele gebeurtenissen meegemaakt. Ik ga jullie hier allemaal over vertellen. Morgen begint mijn eerste werkdag!
Allemaal een fijne werkweek!

Groetjes Susanne

• 14 Februari 2016 - 20:41

Nico:

Mooi om te lezen, ik vind het erg stoer van jou, maak er een toptijd van, een dikke knuffel van Lola.

• 14 Februari 2016 - 23:22

Hilbrand:

Susanne,

Goed van je om dit avontuur aan te gaan! Heel veel succes in dat bijzondere land. Ik zal je reis en belevenissen met belangstelling volgen en m'n moeder af en toe bijpraten.

Groet, Hilbrand

• 14 Februari 2016 - 23:53

Monica:

Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt en veel nieuwe leuke indrukken hebt opgedaan! Spannend dat het nu echt begonnen is! Heel veel plezier in India, ik kijk al uit naar je volgende verslag :)

• 17 Februari 2016 - 21:24

Jennie Koers:

Hallo Susanne,

Leuk om je op deze manier te kunnen volgen met al je ervaringen en belevenissen.
    Geniet ervan!
    Ik wens je verder een hele goede tijd toe.

Vriendelijke groeten,
    Jennie

• 21 Februari 2016 - 19:10

Oom Hans:

Hoi, Susanne , even een berichtje uit Wezep, goed om te horen over de dingen die je meemaakt, leuk dat we het kunnen volgen, de hartelijke groeten ook van Wilma