Het eerste gedoneerde geld besteed. - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Het eerste gedoneerde geld besteed. - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Het eerste gedoneerde geld besteed.

Door: Suvarna

Blijf op de hoogte en volg Susanne

25 Februari 2016 | India, Bombay

23 februari 2016

Vandaag na een groot winkel centrum geweest, Phoenix Market city.
Voordat je na binnen gaat wordt je gefouilleerd, en je tas door de scan gehaald. Aangzien ik alleen nog maar de arme buitenwereldbuitenwereld en het straat leven heb meegemaakt , waande ik mij nu in een heel groot luxe cenrum. Met vier verdiepingen, en allerlei winkels, zoals zara, jack en jones, vera moda, diesel, en allerlei dure merken, en een schone omgeving net als in nederland. Het kan dus toch, maar hier lopen wel de rijke mensen, je kunt het zien aan de houding en kleding en lichaam. Alle service is ook aanwezig. Ook zit hier een grote supermarkt, hier heb ik 20 stuks dove zeep gehaald, 2x bodylotion om te kijken of ze het ook gebruiken, cookies en twee cd spelers voor twee afdelingen. Verder hebben ze hier heerlijke en mooie donuts, eindelijk even iets bekend om te eten. Overigens ga ik het eten in india als maar lekkerder vinden, het scherpe eten is heerlijk. Tot nu toe geen buikpijn of andere gezondheidsproblemen.
Nu ik dit aan het schrijven ben, trommelen de trommels er keihard op los en knalt het vuurwerk hier in de lucht, er is weer een bruiloft gestart. Ik zit op de vierde verdieping, maar ik krijg het live mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8450

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: