Suvarna waar ben jij nu - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Suvarna waar ben jij nu - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Suvarna waar ben jij nu

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

08 Februari 2016 | Nederland, Kampen

Dag allemaal

Jullie kunnen mij volgen op Suvarnawaarbenjij.nu
Aangezien Susanne al in gebruik was, heb ik gekozen voor Suvarna dit is mijn Indische naam die ik heb gekregen toen ik werd geboren!

  • 09 Februari 2016 - 12:38

    Glenda:

    Super leuk Suvarna!
    Heel veel plezier en een leerzame tijd gewenst in Jouw land India.
    Mooie naam heb je trouwens!
    Veel liefs Glenda.

  • 09 Februari 2016 - 13:32

    Margreet:

    Hoi Suan

    Lijkt mij leuk om je te volgen. En zo nu en dan te lezen wat je mee maakt. Doe voorzichtig pas goed op je zelf.

    Kom veilig weer thuis. Gr Margreet.

  • 09 Februari 2016 - 21:27

    Jolanda:

    Veel plezier en mooie ervaringen gewenst! Groetjes Jolanda

  • 12 Februari 2016 - 09:15

    Yvonne:

    IK ga je zeker volgen!
    Goede tijd toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 8486

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: