Dank voor de donatie! - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Dank voor de donatie! - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Dank voor de donatie!

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

22 Februari 2016 | Nederland, Zeddam

Dag lieve mensen

Als eerste wil ik jullie allemaal hartelijk danken voor de donatie die u heeft gegeven. Tot nu toe hebben wij met elkaar al 1100 euro opgehaald. Wat een ontzettend groot bedrag.
En dan te bedenken dat hier het geld veel meer waard is.
1000 roepie is hier 14 euro waard.
Na al heel wat dingen gezien te hebben wat hier hard nodig is ga ik dit aankomende week overleggen wat en hoe wij dit grote bedrag het beste kunnen besteden.

Groetjes uit India!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeddam

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 8491

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: