Onverwachts na Goa - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Onverwachts na Goa - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Onverwachts na Goa

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

16 Maart 2016 | India, Bombay

12 maart 2016

Na afscheid genomen van alle verzorging. En alle kinderen, ga ik onverwachts na Goa, iedereen die ik tot nu toe heb gesproken, is in Goa geweest, en heeft het erg na de zin gehad. Maar nu nog de tickets. Dat was even een heel gedoe, aangezien ik binnen kwam en mij voorstelde als Susanne, waren mij tickeg geboekt op mijn naam Susanne, en in mijn paspoort Suvarna staat. Ondertussen noemt iedereen mij Suvarna dat is gemakkelijker voor de kinderen en verzorging. Zelf stel ik mij nu al voor als Suvarna, dit gaat al automatisch. Nadat alles eindelijk is gelukt, kan ik de e tickets uitprinten, mja Internet wifi, is hier erg traag, ook valt vaak de stroom uit. Na een uur heb ik de tickets in mijn hand en kan ik mij hotel boeken, na wat gezoek op Internet kom ik het volgende tegen Palolem coconut tree. Een soort blokhutje met uitzicht op de zee, Verder is er wifi en ontbijt bij. Ook kan ik gebruik maken van pick up service. Dit heb ik er ook bij geboekt. Dit is sneller en veiliger, als je alleen gaat. En het is goedkoop, 20 euro voor ongeveer 60km. Alles klaar om te vertrekken naar Goa. Woensdag vertrek vanuit Goa na Nagpur, ik ga samen met Sulu de directrice, ik ontmoet haar op schiphol in Mumbai en samen gaan we kijken in het andere kindertehuis waar ik eerst neb gezeten en ook kijken we of het ziekenhuis er nog staat, waar ik ben geweest. Ook gaan we na het dorpje wat in de papieren stond, het is niet helemaal duidelijk waar dat precies is, maar daar hoop ik achter te komen als ik in Nagpur ben. Als we het juiste dorpje hebben, kunnen we rondvragen en kijken waar ik vandaan kom.
Donderdagavond vertrek ik weer na Mumbai en blijf daar 1, 5 dag en ga ik na Delhi om daar verder rond te trekken. Een mooie week met niet wetend wie ik ga ontmoeten en wat ik ga beleven!

  • 16 Maart 2016 - 18:28

    Marieke Veen:

    Dag Suvarna,
    Leuk om je verhaal te lezen. Zelf woon ik momenteel in Delhi, Gurgaon en werk in Saket. Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat in Goa. Zelf moet ik er ook nog heen om dezelfde reden als jij; iedereen zegt dat het zo geweldig is, dat moet ik wel zelf meemaken!
    Heel veel plezier met je reis
    Groetjes, Marieke

  • 16 Maart 2016 - 19:51

    Vera:

    Stoer!! Veel plezier! Zag al prachtige foto's voorbij komen, leuk!

  • 16 Maart 2016 - 20:41

    Jeannet:

    Wat spannend allemaal. Het is leuk om je verhalen te lezen met wat je allemaal beleefd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 8488

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: