Mijn biologische familie - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Mijn biologische familie - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Mijn biologische familie

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

19 Maart 2016 | India, Bombay

Dag lieve allemaal
na een mooie ontmoeting met mijn vader en half broer. Ga ik morgen weer na Nagpur. om mijn oudste zus bezoeken samen met mijn vader. Ik heb 1 half broer ,3 drie half zussen deze kinderen zijn uit het eerste huwelijk van mijn vader. nadat zijn vrouw was overleden, is hij weer getrouwd met mijn moeder, die ook is overleden. zelf heb ik nu een zus, zij is de oudste. mijn jongere zusje is overleden op de leeftijd van 3 a 4 jaar oud. ik hoop morgen een uitgebreid mijn zoektocht en ontmoeting te vertellen. Al mijn dromen worden werkelijkheid.

  • 19 Maart 2016 - 18:33

    Charlotte:

    Mooi om te horen!

  • 19 Maart 2016 - 20:35

    Jana Robbemondt:


    wat ontzettend fijn voor je dat je je fam gevonden hebt ik wens je nog heel veel plezier en geniet van je fam.

    Hart gr Jana

  • 20 Maart 2016 - 10:28

    Margreet:

    Hoi Susan,

    Jeetje meisje wat een indrukwekkende dingen maak je mee. Toch nog familie gevonden. Ik hoop dat zij het ook fijn vinden om jou te ontmoeten. Straks ga je weer terug naar Nederland dat zal best moeilijk zijn. Je pas gevonden familie moet je dan weer achterlaten. Dat is best een dingetje. Als je terug bent ben ik benieuwd naar je verhaal en de foto's.

    Liefs Margreet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 8477

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: