Veel emotionele indrukken - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Veel emotionele indrukken - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Veel emotionele indrukken

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

23 Maart 2016 | India, Bombay

21 maart
Na vele emotionele indrukken ben ik bezig met alles te verwerken. Gisteren ben ik naar Delhi gevlogen en morgen naar Jadapur. We moeten om 6 uur met de bus reizen dan heb ik alle tijd om de blog bij te werken.

• 23 Maart 2016 - 15:44

Carola:

Lieve Susanne,

Net weer even bij gelezen. Wat een heerlijk nieuws! Dat is vast de allermooiste ontmoeting ooit geweest... Vind het super voor je! We blijven zo gelukkig op de hoogte en leven met je mee.
    Geniet van alles wat nog komt en succes!

Groetjes,
    Carola

• 23 Maart 2016 - 18:19

Desiree:

Hoi Susanne.

Ik vind het zo leuk voor je allemaal. Zo te horen heb je een hele fijne vakantie.
    Veel indrukken die je allemaal hebt opgedaan, en natuurlijk je familie ontmoet.
    Wat zal je straks veel verhalen hebben als je weer thuis bent.
    Ik ben zeker benieuwd naar wat je allemaal hebt mee gemaakt.
    Heb al wel dingen gelezen maar in het echt horen is natuurlijk extra leuk.

Ben benieuwd naar al je verslagen die je nog naar ons toe stuurt.
    Geniet er nog maar even van voordat je het weet ben je weer in kampen.

Gr. Desiree

• 24 Maart 2016 - 11:26

Chantal:

Hoi Susanne,

Wat beschrijf je alles mooi,het lijkt zo net of wij er ook een beetje bij zijn!hopelijk geniet je van alles wat je daar ziet en meemaakt en kun je het ook verwerken!geniet er nog van en hopelijk zien we je snel weer zodat je het ons in geuren en kleuren kunt vertellen

Lieve groetjes van Chantal!!