foto's plaatsen - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu foto's plaatsen - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

foto's plaatsen

Door: Suvarna

Blijf op de hoogte en volg Susanne

25 Februari 2016 | India, Bombay

Dag allemaal

Op dit moment staan er erg weinig foto op. Dit komt met name dat ik foto met mijn camera maak, maar helaas heb ik geen goeie aansluiting op mijn tablet voor deze camera. Ik hoop volgende week een goeie kabel te schaffen als ik deze kan vinden. zodat ik mijn foto's ook kan delen. Foto s plaasten van de kinderen hier is een beetje gevoelig i.v.m privacy en regels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 8477

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: