winter voorbij en de zomer is begonnen! - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu winter voorbij en de zomer is begonnen! - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

winter voorbij en de zomer is begonnen!

Door: Suvarna

Blijf op de hoogte en volg Susanne

28 Februari 2016 | India, Bombay

26 februari 2016 De grote stad Mumubai is net zo groot als de provincie Utrecht, maar dan met 16 miljoen inwoners en een van de grootste steden op deze aarde. In de ochtend wordt ik wakker met de temperatuur 20 graden rond 12.00wordt het hier 33 tot 37 graden. Gelukkig is alles hier aangepast aan de veranderlijke weer omstandigheden. overal fens in het huis en airco aanwezig ook hebben alle ramen horren. Daarom goed vol te houden. Maar als je buiten komt doe dan rustig aan. ook al bruist het leven om je heen. De aamkomende weken hoop ik wat hoogte punten te gaan bekijken. O.a. maidans parken: waar de inwoners van mumbai de stadsdrukte ontvluchten. CS: Terminus. een prachtig excentriek gebouw en misschien wel het mooieste Britse treinstation te wereld. De gateway of India. De grote blikvanger van mumbai. Als het kan wil ik ook naar elephanta, je gaat met een boot=0D=0A dwars door de haven en kunt op dit eiland de grote tempel ter ere van shiva bekijken, dit is een van de mooiste tempel van het oude india. Ook zijn er india bollywood blockbusters, ik kan daar de laatste bollywood hindi film zien een van de gigantische art- decobioscopen in het centrum. Vandaag in de straten rondom bal anand geweest, en foto's gemaakt, ik liep alleen met mijn camera om, en iedereen zat mij aan te kijken met verbaasde blikken, het is hier niet normaal dat een vrouw foto's maakt, tot nu toe is het gelukt om foto van het dagelijkse leven in de straten in mumbai te maken. Gisteravond na een nederlandse en Belgische club in mumbai geweest. Erg gezellig en fijn dat je weer even lekker Nederlands kan praten, oook hadden ze lekker Hollandse kaas!

  • 28 Februari 2016 - 09:55

    Jeannet:

    Wat een mooie bezienswaardigheden heb jij nog op het programma staan, geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 8489

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: