Mijn biologische familie - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu Mijn biologische familie - Reisverslag uit Bombay, India van Susanne Unen - WaarBenJij.nu

Mijn biologische familie

Door: Suvarna

Blijf op de hoogte en volg Susanne

28 Februari 2016 | India, Bombay

27 februari 2016 vandaag krijg ik te horen wat sullu nog meer weet over mijn biologische familie. De afspraak staat vanmiddag om 14.00 gepland, aangekomen in haar kantoor, verteld zij dat het handiger is als ik rond 17.00 langs kom. Dat is ook goed, als ik al zo lang wacht kunnen die paar uur er nog wel bij. En ik ga weer na de kinderen toe. Vandaag heb ik gerwerk want ik ga zondag tot dinsdag na umang toe. Tegen 16.45 loop ik na beneden toe, ik was niet gespannen mijn verwachtingen had ik niet hoog ingesteld, enkel een naam zou ik denk meer te weten komen, en verder niet. Nadat sulu de boeken er bij pakt komt er toch veel meer informatie na boven wat ik niet wist. Ik heb mijn naam van mijn vader: Anandrad. Tevens heb ik de eerste maanden niet in bal anand gewoond maar in een kindertehuis in Nagpur, wat ook mijn geboorteplaats is. De eerste 5 maanden heb ik in het kindertehuis Een schuilplaats voor het kind gewoond, daarna heb ik 8 maanden lang in bal anand gewoond. Nadat ze verder in de papieren zoekt, vindt ze bovenverwachting ook een streek/ plaatsnaam in nagpur. Dit is heel bijzonder want meestal staat het vakje adres leeg. Maar toch klopt het een en ander niet, ik heb weer andere informatie van het kindertehuis wat bij haar niet bekend is. Er staat namelijk niets genoteerd dat ik meerdere broers en zussen heb terwijl dit ook in mijn papieren staat. Aangezien het weekend is kan zij niet de juiste personen bereiken. Gelukkig staat de naam van de sociale werkster wel gegenoteerd, zij gaat aankomde week contact opnemen met haar, en gaan zoeken na de onbrekende papieren, documenten, boeken. Nadat we alles duidelijk hebben, ga ik waarschijnlijk met sulu zelf na nagpur om het kindertehuis daar te bekijken ook gaan we dan na de streek waar ik vandaan kom en kunnen we gaan zoeken na mijn vader en de rest van de familie. Ik ben er beduusd van zoveel informatie die ik niet had verwacht met zoveel mogelijkheden. Ook ben ik er achter gekomen via papieren in nederland dat mijn zusje rosalie in nederland ook in dit kindertehuis heeft gezeten, wat ik en mijn ouders in nederland ook nog niet wisten. Wat een ondekkingen voor vandaag. Erg blij en gelukkig met deze informatie. Ik laat jullie zo snel mogelijk meer weten als er duidelijkheid is. Ik vertrek zo na Umang twee uur rijden van hier. Waar geen Internet aanwezig is. Dinsdag heb ik weer internet. Fijne zondag allemaal !

  • 28 Februari 2016 - 08:43

    Harriet:

    Wauw susanne!
    Wens je veel suc6 met je (onverwachte) zoektocht!

    Liefs

  • 28 Februari 2016 - 09:56

    Jeannet:

    Wat een spannende ontwikkelingen allemaal. Succes hoor!

  • 28 Februari 2016 - 11:35

    Johannes En Jonnoa :

    Indrukwekkend en veel succes daar!

    Groetjes van ons!

  • 28 Februari 2016 - 15:42

    Hetty:

    Hoi Susanne,

    Ik heb je verslagen gelezen indrukwekkend je maakt veel mee zo.
    Hoop dat je je familie vind.

    Gr vanuit Holland.

    Hetty

  • 28 Februari 2016 - 19:04

    Monica:

    Super dat je zoveel informatie over je biologische familie hebt weten te krijgen! Ook wel apart om er ineens achter te komen dat Rosalie en jij in hetzelfde tehuis hebben gezeten.
    Ik vind het heel leuk om al je verslagen te lezen, mijn ouders lezen ook mee, zij vinden het ook leuk om te lezen wat je daar beleefd.
    Hopelijk kun je snel naar het kindertehuis in Nagpur! Heel veel plezier en succes!

    Groetjes uit Nederland!

  • 28 Februari 2016 - 19:21

    Desiree:

    Hoi Susanne

    Wat een spanning allemaal voor je zeg. Ik hoop voor je dat je meer over je familie te weten komt. En dat je antwoorden krijgt op alle vragen die je hebt.
    Nog een hele fijne zoektocht/vakantie.

    Groetjes uit Kampen.

  • 29 Februari 2016 - 07:57

    Teunette:

    Hee lieve Susanne,

    Wat geniet ik ervan als ik jouw verhalen lees! Wat maak je een hoop mee zeg.. En wauw, wat een nieuws! Ik hoop echt dat je wat meer duidelijkheid krijgt over je familie en dat je ze misschien wel gaat ontmoeten.
    t Zal vast een hele zoektocht zijn. Heel veel zegen daar Susanne. Ik bid voor je!

    Liefs,
    Teunette

  • 29 Februari 2016 - 13:26

    Riët:

    Hallo Susanne!
    Wat heb je al veel spannende dingen meegemaakt! Het is erg leuk om te lezen hoe het leven geleefd wordt in India en hoe jij dit allemaal beleefd. Het lijkt mij ook erg vreemd om te ervaren dat dit is waar je geboren bent en vandaan komt in aanmerking genomen dat je hier bent opgegroeid waar zoveel dingen normaal zijn zoals ze dat in India niet zijn. We hopen dat je een fijne tijd hebt en meer zult ontdekken over je biologische familie.
    groetjes Riët & Gerko, Emma,Thom en Rick

  • 29 Februari 2016 - 13:44

    Wil:

    Hoi Susanne
    wat een verrassing,ik hoop dat het nog meer op levert voor je
    succes met de verdere zoektocht en veel werk plezier voor je
    xxxxxx Wil

  • 29 Februari 2016 - 13:48

    Glenda:

    Hoi Suvarna Anandrad [Susanne],

    Wat geweldig allemaal, en spannend ook nog!
    Je hebt volgens mij de tijd van je leven nu in India.
    Wat een rijkdom voor jou nu je eindelijk je eigen namen kent.

    Heel veel succes met het verder zoeken, ik hoop van harte dat je je familie ook nog zult vinden.
    Jaren geleden heb ik ook de roots van mijn vader gezocht, uiteindelijk kreeg ik een foto waar ik heel blij mee ben.

    Veel liefs Glenda Brandsma

  • 29 Februari 2016 - 14:26

    Margreet:

    Hoi Susan,

    Fijn weer iets te horen van je. Jeetje wat een informatie allemaal. Wel spannend. Wie weet vindt je meer dan je voor mogelijk had gehouden. Kun je een beetje tegen de warmte!! Hier in het koude Nederland vriest het weer eens. Succes met je zoektocht en pas op je eigen veiligheid.

    Liefs Margreet.

  • 29 Februari 2016 - 17:05

    Suvarna:

    Dag allemaal

    Dank jullie wel voor meelevende reactie. Het is idd een onverwachtse zoektocht geworden. Wat leuk om te zien dat er zoveel mensen mij volgen!

    Groetjes Susanne

  • 04 Maart 2016 - 10:05

    Jolanda:

    Hoi Suzanne,
    Wat mooi om te lezen dat je al zoveel informatie hebt gekregen. Hopelijk is de rest van n zoektocht ook zo succesvol.

  • 08 Maart 2016 - 13:35

    Marcella:

    Hey Susanne

    Wat fijn om weer wat van je te horen, wat bijzonder dat er toch zoveel informatie is over jou biologische
    ouders hopelijk krijg je mee informatie en hopelijk kunnen je de antwoorden vinden die je graag wilt vinden. Natuurlijk ontzettend spannend wat er nu allemaal gebeurt.


    Heel veel succes nog, en ik wacht af op jou volgende verslag.

    Liefs Marcella

  • 16 Maart 2016 - 18:31

    Marieke Veen:

    Wauw wat een ongelofelijk verhaal! Ik hoop voor jou dat deze reis je alles brengt waar je ooit op gehoopt had

  • 09 September 2016 - 13:50

    Maya:

    hoi hoi,
    ik las je verhaal en was erg geboeid daardoor. wat een mooie ervaringen maak je mee. ikzelf ben ook geboren in nagpur en heb in een kindertehuis gezeten daar en later in de kraamkliniek in Bombay. nu ik zelf 2 kinderen heb ben ik wel heel benieuwd naar mijn roots geworden en heb vele vragen erover. bij mij is er weinig bekend over mijn roots naar zeggen kon mijn biologische moeder niet voor mij zorgen en lag er alleen een briefje met mijn naam en geboortedatum bij. ik vind het fijn voor je dat je meer te weten bent gekomen. wel veel om te verwerken denk ik, maar heel bijzonder en voor mij leuk om mee te lezen.

    groetjes Maya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis na India!

Recente Reisverslagen:

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Mijn Vader gevonden

14 April 2016

Dag 2 Goa

14 April 2016

Goa

23 Maart 2016

Veel emotionele indrukken
Susanne

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 8488

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: